Corona maatregelen

Voorzorgsmaatregelen in verband met het coronavirus.

*Hoe moet ik poetsen*

Bij de Jeugdtandarts doen we onze uiterste best om het coronavirus (COVID-19) buiten de deur te houden. Hierbij richten we ons zowel op de continuïteit van onze leveringen en van onze medische dienstverlening als op de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, patiënten en andere relaties. In aanvulling op de al bestaande hygiëne- en infectiepreventiemaatregelen hanteren we extra maatregelen. Dit in het belang van uw gezondheid, die van andere patiënten en ons team. Om uw bezoek zo goed als mogelijk te laten verlopen vragen wij u daarom thuis de tanden te poetsen en niet in de praktijk.

Hoera! Wij zijn weer open! Vanaf 28 april zijn wij weer gefaseerd aan het werk gegaan. Wel hanteren wij een aantal corona maatregelen:

-Bij ziekte of ziekteverschijnselen blijf thuis

-Kom alleen met uw kind (geen opa of oma etc.)

-Kom op tijd. Bent u te vroeg en zijn er meer dan zes personen in de wachtkamer, wacht u alstublieft buiten. Bent u te laat bel ons even.

-Desinfecteer uw handen bij binnenkomst (desinfectiemiddel is beschikbaar en staat in de wachtkamer)

-De begeleidpersoon (niet patiënt) doet bij binnenkomst een mondkapje op (mondkapjes staan naast het desinfectiemiddel in de wachtkamer) graag 1 mondkapje per begeleider!

-Houd 1,5 meter afstand tot ons personeel

-De behandelaar en assistent dragen naast het mondneuskapje en beschermbril nu ook een gezichtsscherm.

-Er ligt tijdelijk geen speelgoed, folders of tijdschriften in de wachtkamer.

-De behandelkamers worden na elke behandeling extra schoongemaakt. Ook de balie en wachtruimte worden nu nóg vaker schoongemaakt.

-Alleen reguliere mondzorg aan patiënten die niet tot een risicogroep behoren

Patiënten die zich hebben ingeschreven, worden gebeld voor een nieuwe afspraak. U kunt uiteraard ook zelf bellen om een afspraak te plannen.

Wij zien u graag weer terug en hopen de mondzorg te kunnen bieden die u van ons gewend bent.

Jeugdtandarts Beuningen & Jeugdtandarts Waalsprong

"Super professioneel Team"

– Susan Vleeming

"De juiste aanpak en Deskundigheid"